Hány nap is van karácsonyig?

Ha nem tudnám máshonnan, hogy itt a november és megkezdődött a karácsonyi szezon, onnan biztosan tudnám, hogy mostantól nem tudom elpakolni a varrógépet, a porszívót és a vasalóállványt, mivel folyamatosan szükségem van rájuk: megszaporodnak a rendelések és az elkövetkező vásárokra mindig kell, hogy legyen készletem is. És még mielőtt én is elhinném, hogy csak a varrás a munkám, gyorsan tudatosítom magamban, hogy nagyjából fél óráig egyhuzamban, megállás és lélegzetvétel nélkül tudnám sorolni, mi minden része még ennek az egésznek – és, ugye, a márka minden részével én foglalkozom. Ebben az időszakban mindez pedig még hatványozódik. Nem bánom, én ezt szeretem, még akkor is, ha emiatt a karácsonyi készülődés, hangolódás, díszítgetés, forralt borozás nekem mindig kicsit háttérbe szorul. Így hát nagyon örülnék, ha jönnétek és meglátogatnátok az alábbi vásárokon:
pine-tree-1366x768-53544Persze, új dolgokat is mostanra hozok össze – amikor amúgy is sok dolgom van -, például azt az előre összeállított csomagot, melynek segítségével ti magatok varrhatjátok meg saját elképzeléseitek szerint a figuráitokat. A “Varrd meg magad” csomag elérhető négyféle változatban, nyulat, medvét, rókát és kislányt rajzoltam nektek. Egy következő bejegyzésben bővebben is írok majd róla és mellékelek fotókat, hogy még inkább kedvet kapjatok az alkotáshoz. Az egészet úgy állítottam össze, hogy nem kell más hozzá, csak olló.

A vásárokon (és a webshopban is, ITT) a már megszokott cuccok is elérhetők lesznek, vagyis:
– saját grafikák felhasználásával készült babatakarók, különböző méretű párnák, (pelenkázó) neszesszerek, rongyik, printek és az új, sokoldalúan használható Biburi mini kártyák (bővebben ITT írtam róluk),

– kisebb és nagyobb textilfigurák (fiú és lány, medve, nyúl, róka, macska), valamint


– az a kislány figura – vagyis BUBA Fruska -, melynek a következő hetekben különleges helyet szánok, hogy jobban megismerjétek; dobozban kapható, több ruhával, paplannal, párnával, sállal, köpennyel, kitűzővel, róla szóló színezővel – szerintem ideális ajándék kislányoknak, akik szeretik öltöztetni, altatni a babájukat.

Ami az egyedi rendeléseket illeti, kézzel hímzett nevekkel továbbra is kérhetitek a 25 cm magas medvét vagy nyulat, kék-fehér vagy piros-fehér csíkos frottír pólóban (lehet, hogy úgy tűnik, messze még a karácsony, de ha időben rendelitek meg, biztosan elkészül és meg is érkezik; rendelés itt: biburidesign@gmail.com).

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

